Rakundan haberler

Oldukça uzuun zaman oldu. Hala okuyan, “yazmış mı acaba?” diyip merak eden oldu mu bilmiyorum.

Kısa kısa haberler: 

tezimi bitirdim, savundum

 Bittiği iyi oldu çünkü aynı böyle hissettiriyordu (bkz.şekil 1A) Allahım kurtulamıyorum ya la (yani içimde bir Ankaralı rakun olması normal kaç senem geçti orada) bu arada Ankaralı Rakun da güzel sahne ismi oldu. Ankaralı Namık, Flash tv bekleyin beni! (Aylar sonra ilk yazımda Ankaralı Namık’a değinmeme kaç puan peki…). Neyse ben tezi savundum sonra dedim başım çok dertsiz kaldı. Dertlirakun’dan Dr.Rakun’luğa başlangıç için bir adım attım vee doktoraya başlıyorum Aferin rakun

Yeni dönem başlıyor, bu sene okulda mini mini birlerin danışmanı olacağım (ne mini minisi benden büyük gösteren üniversite birinci sınıflar gelecek). Heyecan var mı? Var çünkü muhtemelen seçtikleri dersleri, almaları gereken dersleri ve kredi açıklarını onlardan daha dikkatli takip edeceğim 😀 hem doktora dersleri hem okul bir şekilde koridorlarda Mirkelam gibi koşturacağım! (Bkz.Mirkelam gibi koşmak: belirsiz şeylere yetişmek için anlamsız bir çaba harcayarak varacağı yolun sonunu bilmeden hızla hareket etmek).

Ehliyetimi hala almadım. O kadar koştum stajyer ehliyete kalmamak için, hatta babam da koştu saat 4’te sıra almak için gitti (piremsesrakun). Aralık ayından bu yana bi gidip de alamadım a dostlar! Bunu da böyle yazayım dursun belki utanırım (şş aralıktan ağustosa kaç ay geçti sesli saymayın hemen utanıyorum)

En sevdiğim teyzemler bizde! Bu sefer biraz farkli gerçi. Kuzenkedi buradan bir üniversite kazandı, artık bizim evin rakunu oldu. Benim için yeni bir dönem tabii ki. 25 senedir kimseyle hiçbir şeyimi paylaşmak zorunda kalmadım. Odamı tek başıma kullandım, bir evin bir rakunuydum. Şimdi odamda bir yatak daha var en basitinden. Bunun kuzenimi sevmememle, onun geçimsiz biri falan oluşuyla hiç alakası yok. Durum kendi içinde yeni şeyler getirdiğinden bunları yaşayarak göreceğiz. Yıllar yılı abla olmanın derdindeydim bakalım becerebilecek miyim? Birden bire koca bir kedinin ablası oldum. Bölüm sonu canavarından başlamak bu olsa gerek. Odada böyleyiz sanırım:


Benden haberler şimdilik bunlar. Buralardaysanız bi ses verin konuşalım! Öpücükler ve hatta rakunca sarılmaca…

Bir Cevap Yazın

